Gildia Fantasy Społeczność twórców miłośników fantasy! Przyłącz się - publikuj prace rozkoszuj się zasobami fantasy. Fantastyka w najlepszym wydaniu!
.:Twój profil:.

Nie zalogowany:

Zaloguj

[ Przyłącz się! ]


.:Portal:.

Blog kulinarny

tanie pozycjonowanie
.:Biblioteka:.

.:Rozrywka:.

.:Światy fantasy:.

.:Online:.

Osób na stronie : 0

Zalogowanych : 0



geomembrany
Służy do wykonywania przesłon wodo i. cena za m2.
foltech.net

----[ Reklama ]----

[Wstecz]

Gry Elektroniczne - Czary w Icewind Dale 2

Czary... Jest ich tak dużo, że szczere gratulacje dla tego, kto będzie miał je wszystkie... Poniżej opiszę te, których sam używam i to z dobrym skutkiem. Albo na które należy uważać...

Animacja Martwego [Nekromancja]
Wymagany poziom : Kapłan 3, Tempus 3, Mag 5
Wbrew pozorom bardzo użyteczny czar. Przywołuje w zależności od poziomu słabsze lub silniejsze truposze. Dzięki temu możemy odciągnąć wrogów od naszych postaci, albo przyłożyć dystansowym.

Bluźnierstwo [Wywołanie]
Wymagany poziom :Kapłan: 7, Mask:8
Czar mogą rzucać jedynie osoby o złym charakterze, dotyka dobrych i neutralnych. Działanie:
poniżej 4 poziomu ofiary: śmierć
4-7 – oszołomienie na 10 rund
8-11 – traci 7 punktów siły, oszołomiony na 1 rundę
powyżej 12 – oszołomienie na 1 rundę
Jeżeli myślicie, że to nic groźnego, zobaczymy co powiecie, jak

Reklamy na stronie Gildii Miłośników Fantastyki

oberwiecie tym czarem... Oprócz złych postaci, wszystkie co najmniej zostaną sparaliżowane, gdyż nie ma rzutu odpornościowego...

Błogosławieństwo [Sprowadzenie]
Wymagany poziom : Kapłan 1, Paladyn 1, Tempus 1,
Czas działania: 1 minuta na poziom
Każdy sprzymierzony dostaje modyfikator +1 do ataku. Podstawowy czar zwiększający moc wojowników. Na zwykłym poziomie trudności wystarczy.

Boska aura [Sprowadzenie]
Wymagany poziom : Kapłan 8, Ilmater 8
Czas działania: runda na poziomi
Przydatny czar obrony.

Brama [Wywoływanie]
Wymagany poziom:Kapłan 9, Mag 9, Bane 7
Czas działania : 33 rundy
Przywołuje najgroźniejszego demona [Gelugona], który atakuje wszystkich nie posiadających ochrony przed złem.

Dezintegracja [Przemiany]
Wymagany poziom: Mag 6
Co robi ten czar? Mówiąc wprost – zabija:) Jeżeli przeciwnikowi nie uda się rzut na odporność, to zniknie. Bardzo fajnie to wygląda, a działa na naprawdę wielu wrogów;] W przypadku udanego rzutu zadaje 5k6 obrażeń.

Eksplodująca czaszka [Nekromancja]
Poziom : Mag 3
Czar tworzy we skazanym miejscu czaszkę, która przy zbliżeniu się do niej eksploduje zadając 1-6 obrażeń na każdy poziom maga. Mimo, że na początku nie ma szans z kulką ognia, to w dalszej grze jest nawet przydatna. Rzut obronny zmniejsza obrażenia o 50%.

Emocje : nadzieja [ zauroczenie]
Poziom: Bard 3, Mag 4, Ilmater 4
Czas działania: 50 rund
Wszystkie postacie pod działaniem tego czaru dostają +2 do rzutów obronnych, premii obrażeń i rzutów na obrażeń. Niezwykle przydatne podczas ciężkich bojów [czyt. każdych na Sercu Furii].
Gigantyczny owad [Przemiany]
Poziom: Kapłan 4, Druid 4, Łowca 4
Czas działania: 10 rund na poziom
Czar tworzy olbrzymie owady... Na tym opis mógłby się skończyć, gdyby nie to, że im silniejszy jest rzucający, tym potężniejsze robale... A dzięki ich wielkości można nimi blokować przejście i bić obszarowymi...

Grupowa dominacja [Zauroczenie]
Poziom: Bard 8, Mag 9, Bane 9
Czas działania: Jedna runda na poziom
Bardzo złośliwy czar, przez który można przegrać batalię. Za dalej>>


Czytaj dalej strony: 1 2 3 4 5
tixon 2005-12-29

[Wstecz] [Strona główna]

Wasze Komentarze

2014-10-24 22:27:19 WOW(666) Brat G:


To byla reklama


Do tej pory nie dodano komentarzy.

[Wstecz] [Strona główna]
.:Szukaj:.

.:Gildia:.

.:RPG:.



.:TOPLISTY:.
Wejdź i głosuj!
Korzystanie z serwisu GMF oznacza akceptacje Polityki Prywatności.
© 2003-2007 Michał Możejko
Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek części strony bez zgody autorów lub administratora portalu! Kontatk: mmx83@wp.pl